Jump to content

Термобар'єр з викрутасами. :)


Recommended Posts

У багатьох друкарів були моменти коли починалися викрутаси з друком, то раптова недоекструзія, то лінії запокнення не доходили до ліній периметру, утворюючи пробіли, пусті місця між стінками та заповненням, або лінія периметру раптово переривалась і знов починалась. Все це наслідки проблем з термобар'єром. 

Для друку низькотемпературними пластиками рекомендують використовувати ТБ з тефлоновою (PTFE) трубкою в середині. Але для пластику діаметром 1,75мм трубка має розміри 3х2мм., тоб-то стінка тефлону, що стоїть між пластиком та розігрітим кінцем ТБ всього 0,5мм! Сам тефлон, за даними, працює до температури 250° Коли починаете переходити на друк АБС-ом або іньшими, тугоплавкими пластиками, з підвищенною температурою друку, ця трубка бистро деградує, вигорає і звужується. Як наслідок починаються проблеми з подачею пластика у зону розплава і подальші трабли при нанесені його  на поверхню деталі. Виглядає ця трубка ось так

image.thumb.png.450811beccbf60ab97aed43a92b69331.png

Звісно, можно регулярно міняти цю трубку, або перейти на суцільно металевий ТБ, але є цікавий вихід. До речі його підказав @MrAngryStump як що я не помилився. Поправьте мене, як що це хтось інший був - виправлю!

Для модернізації нам треба купити ТБ з тефлоновою трубкою піл пластик діаметром 3мм. Там стоїть тефлонова трубка 4х3. Тоб то ми можемо сміливо видалити ту трубку і вставити свою, всім до болю знайому трубку 4х2. Як профіт ми отримуємо збільшену товщину стінки між горячим кінцем ТБ і пластиком, що запобігає перегріву пластика у ТБ вище зони плавліня.

image.thumb.png.ee37a5532fa60f0616e0f51f0e7dfb1b.png

Зверху стоковий ТБ під 1,75, а знизу зліва стоковий під 3мм. З права модернізований по вище написаному. :classic_biggrin:

Такими трубками були укомплектовані стокові ТБ під 3мм

image.thumb.png.e2d866a0f6700eda21a7d5716959cf4a.png

Вийнявши це неподобство, вставляємо нашу трубку 4х2 до упору і відрізаємо канцелярським ножем так, щоб тефлон виступав за межі ТБ на висоту, приблизно 0,5мм. Потім, коли будемо збирати екструдер, ця висота трубки дасть можливість гарно ущільнити простір між ТБ і соплом. Нижче фото як виглядає ТБ з трубкою 4х2 після 3-х місяців друку АБС-ом при середній температурі 235°

image.thumb.png.ccd6a15324c747a9eabbbebb27e0046e.png

Як бачимо - добре видно місце прижиму торця сопла до ТБ і випукла фасочка, яка компенсує фаску у вхідному отворі сопла. Сама тефлонова трубка залишилась білою. Цей термобар'єр можно без заміни трубки знову поставити на принтер, але що нам заважає вирізати нову тефлонку? У нас їх як у дурня фантиків!!!

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

О да, это она. Прям большое вам спасибо. Сегодня забрал на почте этот термобарьер (ну и ещё много чего).

Не знал же сразу что для pla, нужен т-барьер со вставкой, и не мог понять почему у меня пластик застряет перед соплом. Так и валяется уже почти год красный pla. 

Пошел "исправлять"

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...