Jump to content

Recommended Posts

38 минут назад, StuffHouse3d сказал:

Кто-нибудь может в двух словах объяснить почему его замкнуло на слое/сопле?

Геннадий. О чём вопрос. Кого замкнуло?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Итак! Я решился к написанию очередной статьи!!)) Самое смешное, что сподвигли меня к этому опусу насмешки авторов ресурса!), типа – а когда, а как и почему! Ведь основная проблема ПЕТГа – во

Если нужны будут параметры печати под конкретную модель - с удовольствием подскажу)

Жаль, что в этом потоке сознания не обозначена система координат в которой все это проистекает... От чего мы берем сто процентов? 100% обдув у каждого разный. Факторов - куча. Короче, е

Posted Images

26 минут назад, StuffHouse3d сказал:

Просто суть претензий не ясна, не понятно, что аргументами скреплять.

Подача - как-будто какая-то заповедь неписанная нарушена, а я и не в курсе...

 

Сопло в миллиметр - толщина лопатки 2 мм.

Небольшой слой - это всё-таки лопатка ветро-генератора. Учитывая вероятные нагрузки хотелось бы иметь определенный запас прочности.

Что здесь есть претензия?, что аргумент? Что скреплять цементом, а что соплёй? О какой подаче мы говорим? О чём речь сопло, слой, толщина...., запас прочности.... модель в студию, параметры печати, пластик (с его физико-химическими свойствами, при экструдировании (т.е. при условии расплавления расплавленного не единожды и скрепленного водой и воздухом, с учетом потоков приближающихся стенок в начале подачи экструзируемого материала...... и температуры охлаждающей жидкости на первой фазе охлаждения.

 

Link to post
Share on other sites

Мои наблюдения, если на копет дуть то у него появляется хрупкость но качество печати растет в плане геометрии. Адгезия у него достаточная для того чтобы даже при сильном обдуве деталь не разваливалась. А вот словить су самую золотую середину когда и эластичность осталась и деталь прочная это уже исскуство, причем куча факторов влияет, размер детали, скорость печати , толщина слоя . Как по мне нет единого рецепта, все сильно индивидуально

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@Deniss АБСОЛЮТНОЕ ПОНИМАНИЕ!!!!! Есть определенные нюансы, но всё, что мной написано, не как руководство к действию, а именно как развитие темы в плане подбора параметров!!!! А их много есть!

Link to post
Share on other sites

Deniss, KomAndr, извиняюсь за форму, нервы тоже не железные.

Но по сути - я прав.

Link to post
Share on other sites
1 минуту назад, StuffHouse3d сказал:

Но по сути - я прав.

По сути правы все!, но просто свою правоту нужно доказывать аргументированно!

Дайте модель, которую Вы хотите напечатать, а я попробую аргументированно Вам выдать параметры печати...., но не обещаю)))

При сопле 1мм, слое 0,2 такое вылазит на гора, что на голову не налезет!

Link to post
Share on other sites

из опыта слой должен быть в пределах от 30 до 70% диаметра сопла, иначе вылазят неприятности, да можно печатать и высокими и более низкими слоями, но это уже сильно усложняет режимы печати

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Всі мпрвят знову. Таке питання при друку ПЕТЖ наливає на сопло і як результат потім це залишає "ляпи" на деталі , як можна зменшити, а бажано взагалі щоб не налипало.. дякую 

Link to post
Share on other sites

Макс привет! Ничего, если я по русски?))) Украинский знаю, так что пиши, как тебе удобно! У меня вопрос - наливает на сопло ОТКУДА??? Просто создается впечатление, что не совсем правильно собран ХОТ. При правильно собранном узле - термобарьер-кубик-сопло никаких наплывов не возникает в принципе. 

Link to post
Share on other sites

Та без проблем , зібрано добре , налипає тільки петг 😞

IMG_20201117_062500_889.jpg

IMG_20201117_062457_993.jpg

IMG_20201117_062504_546.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Привіт всім. 

Підкажіть хтось такий параметр як ретракт (швидкість і довжина) для боуден екструдера для друку ПетГ? замучився тестувати, але все таки мінімальні соплі при значенні 10мм! і швидкості 35мм/с.

Наскільки це впливає на міцність та чи ці параметри мають збільшуватися/зменшуватися пропорційно?

Link to post
Share on other sites

на боуден від 6мм при 25 ммс

це впливає на якість деталі

Link to post
Share on other sites

Дякую за відповідь

@Hjvfy тобто 10мм це нормально? Чому питаю, бо при 12мм вже є пропуски шарів.

І ще цікаво як пропорційно залежить відстань від швидкості втягування? У мене при 25мм/с. гірша якість чим при 35мм/с! А при 40мм/с не тільки нитки, а ще й соплі появляються

Link to post
Share on other sites

 А може той ПЕТГ вологий? Це впливає на сопді і на міцність ...

Link to post
Share on other sites
1 година тому, jakorek сказав:

Дякую за відповідь

@Hjvfy тобто 10мм це нормально? Чому питаю, бо при 12мм вже є пропуски шарів.

І ще цікаво як пропорційно залежить відстань від швидкості втягування? У мене при 25мм/с. гірша якість чим при 35мм/с! А при 40мм/с не тільки нитки, а ще й соплі появляються

Це багато. Хоча, залежить від довжини боудена і тп. А чому б не спробувати від 6/25 як я раджу?
Соплі можуть бути і під перегріву. Частково соплі можна прибрати мінімальним обдувом 5-10%. 
Але головні фактори все ж ретракти, їх швидкість та інші настройки в слайсері.
Буквально півгодини тому почав друк залежалого зеленого петг - то не лип, то рвало, то павутиння, поки не підібрав температури і швидкість.
Ідеального загального рецепту не існує. Ми тут переважно ділимося своїми спостереженнями і досвідом. А робити - вам)

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@Maks 

Так петГ фірми Plexiware новий запакований у вакуум був, відкрив буквально 3-4 дні, вологість в приміщенні приблизно 40%, хіба він так швидко вологне? Чи після заводської упаковки теж сушити потрібно?

 

@Hjvfy Боуден 44см., пробував різні параметри серед яких і 6/25 теж.1612021703363645.thumb.JPG.087ae5a50a2bbb67fd690ae1d625fdfa.JPG

 

Фірма пластику дає для нього параметри від 235 до 255"с, я спробував і при 230 і при 240 результат одинаковий.

 

Я розумію, що ідеального рецепту немає, просто намагаюсь зрозуміти поведінку пластику і принцип настроювання.

 

 

Link to post
Share on other sites

@jakorek  найбільш вдалі параметри обвів - як на мене

image.thumb.png.7756ce69b69b025e2db82c3ed2f9a0c1.png

стріклами позначив так звані дерева. Це недостатній ретрак, або замала, чи завелика швидкість ретракту, а також мала швидкість холостих переміщень.

При недостатній швидкості ретракту - пластик не всмоктується у сопло і витікає під час переміщення, а при великій швидкості - пруток відривається від розплавленого пластику і той так само витікає при переміщені

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@KomAndr дякую за пораду

обведені вами зразки якраз і мають величину ретракта 9-11 мм при швид кості 25-35мм.с, тому і виникло питання чи це нормально такі великі ретракти. А швидкість холостого 160мм/с.

IMG_2924.thumb.JPG.422fd99dc60ca1f0096ac5423ff65208.JPGце зразок максимально, що зміг досягти при  ретрак 10мм/с і швидкості 35мм/с  без комбінга і тільки 30% охолодження

Link to post
Share on other sites

@jakorek ось за це волосиння я і не друкую петом. 

Як що поставити китайську тефлонову трубку зменьшеного діаметру, зараз такі в тренді, то можно зменьшити відстань ретракту, а також вкоротивши трубку боудена .

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

По вологості можна спробувати відрізати пару метрів і просушити ... потім порівняти результат , в мене дуже швидко набирає вологи , але я живу десь хвилин 20 пішки від моря..

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@KomAndr ну петГ один з найкращих якщо порівнювати між ПЛА і АБС, універсальний так сказати, можливо фірма виробник має значення, або дійсно вкорочувати боуден. Хотілося б все ж таки навчитися ним працювати.

Link to post
Share on other sites

я постійно друкую петг.
іншого просто нема.
і практично один раз натрапив на погану котушку (беру як правило по 3кг), видрукував вже більше 20кг.
з приводу "дерев" - одна справа дерева, а інша простіші деталі.
волосня також може бути і від перегріву - вже писав.
зазвичай друкую петг 240/60, без обдуву або мінімально, до 10%

 

можу скинути свої налаштування з кури, але зараз у мене дірект.
хоча, є і боуден.
6мм при трубці біля 20 см.
взагалі - боуден - зло 🙂

Знімок екрана 2021-02-02 000347.jpg

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@Hjvfy "мінімальне переміщення при  ретракті" у вас 10мм, в мене 1.5мм було, поміняв, спробую.

Але можливо це й  найкраще рішення - просто переробити боуден на дірект!

Якого виробника петг у вас?

Link to post
Share on other sites
Тільки що, jakorek сказав:

@Hjvfy "мінімальне переміщення при  ретракті" у вас 10мм, в мене 1.5мм було, поміняв, спробую.

Але можливо це й  найкраще рішення - просто переробити боуден на дірект!

Якого виробника петг у вас?

всі наші виробники нормальні, беру де дешевше на момент покупки.
чорний здебільшого в 3дпласт і ю3дф, а от кольорів більше у моно

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 часа назад, jakorek сказал:

ну петГ один з найкращих якщо порівнювати між ПЛА і АБС

питання спірне. Для кожної деталі треба підбирати пластик в залежності від умов використання. По вартості - АБС самий дешевий і без всіляких примх у друці, як на мене. :classic_biggrin:

 

1 час назад, Hjvfy сказал:

взагалі - боуден - зло 🙂

+100500

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...