Jump to content

Українська 3D спільнота

Створено телеграм канали. Підписавшись на них ви будете отримувати повідомлення про появу нових тем на форумі. Також там Ви знайдете посилання на канал допомоги для вирішення термінових питань по друку та принтерам.
3DUA_Help 3DUA.info

Recommended Posts

Мій досвід друку цими пластиками не великий, тому поділюся своїми враженнями. Як би я не друкував, з різними режимами - постійно деталі мають соплі, шмарклі, волосню - низивайте як хочете. 

copet.thumb.png.34d6d367e1d9efb8fbe28a665fa6ad45.png

 

Після чистки деталей від такого неподобства, бажання друкувати таким пластиком відпадає на довго. Були поради сушити пластик перед кожним друком, уникати вільних переміщень поза детялями, тобто переміщення тільки над друкованими полями. У деякій мірі були поліпшеня друку, але все одно на зачистку витрачалось багато часу.

Пройшов рік і я наважився ще на одну спробу потоваришувати з полімерами РЕТ. Купив білий PET-G  та, як кажуть, з коробки, запустив друк. Результат був торохи ліпший ніж на фото зверху. Тоді я задався ціллю розібратися з ретрактами. Завантажив модель з двома баштами на відстані 50мм одні від одної, та в сімпліфаї зробив модель з розбивкою на процеси та ретрактом з кроком 0,2 мм Віддрукував дві моделі з ретрактами від 0,2 до 3,8 мм  - результат нижче. Перше фото від 0, до 1,8 мм, другк до 3,8 мм. Для директу 4 мм ретракту вже перебір.

copet1.thumb.png.2fc931fd28a32a8bc144c82a8bbd5b56.png  copet2.thumb.png.0c01dbce737389c784172a5d5333163a.png  copet3.thumb.png.f1c597fa2b383ef98fedec934277e393.png

 

Як бачимо практично різниці немає, на різних ретрактак е невелике павутиння. Ну думаю, зараз буде діло. Ставлю на друк складну модель цангового зажиму надфілів. Розбив на процеси, виставив різний шар та заповнення друку. І що ми маємо??!!

copet4.thumb.jpg.c0f728c4bb801ea69b1e33cadfaf6340.jpg  copet5.thumb.jpg.45adee5a5389c30e6ee05428e95ece89.jpg  copet6.thumb.jpg.ccb3228f64cd7a66e74b7c7c735605c2.jpg

Начеб-то і не пагано, але все одно зачищати цю вату ще той гемор. Думаю поставлю ретракт більше, температуру меньше - на виході ще "краще"

 

copet7.thumb.jpg.8b62f615cc8e802910614b848192f564.jpg

 

А тепер питання - що я роблю не так?

Share this post


Link to post
Share on other sites

У мене така ж біда. Треба чекати Шамана, обіцяв же розписати як налаштувати друк PETGом.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 хвилин тому, Cynic сказав:

Треба чекати Шамана, обіцяв же розписати як налаштувати друк PETGом.

Так я щу й дув на 50% к 4-го шару. 😁 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В моєму випадку 60% обдуву дає приємний результат. На великих деталях волосні майже нема, а на маленьких - капець що...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вот мой опыт печать PETG были также проблемы с волосами, первое что я заметил этот пластик нужно сушить даже если только купил, ну а потом поиски в интернете и результат: этот пластик не любит быстрые скорости .  40 мм\с  это его придел потом начинает тянутся (как бы не хотелось печатать быстрее). мои параметры для печати: внешняя стенка 20мм\с заполнение 40 мм\с и обязательно включить обдув от времени печати и понижение скорости от площади печати у меня стоит 

image.thumb.png.e74a37150374b8fdf93acf469c87ed21.pngimage.thumb.png.626a88f2199b9cf0e3615e9bb5fafde1.png 

 

забыл, еще вытирание сопла 5мм, и печать без подъема головы 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@texnuk Тестовые башни печатались на скорости 100мм/с сопли минимальны, но при печати моделей - видно на фото всю беду.

 

1 година тому, texnuk сказав:

печать без подъема головы 

Это я не перенесу! Терпеть ненавижу линии через всю модель!

 

П.С. картинки можно вставлять прямо в ответ без загрузки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

скорость передвижение холостое ставь большое, и все паутинки пропадут 

 

линии можно удалить включить опцию обход напечатной области, а при правильном ретракте  полос нет, я покорил PETG правда 1кг ушло на пробы и ошибки , теперь с такими настройками просто не нарадуюсь , долго но красиво 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 години тому, texnuk сказав:

скорость передвижение холостое ставь большое

 

А 150 мм/с холостых перемещений достаточно большая скорость или еще больше ставить? :classic_biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×