Перейти до публікації

Заміна сопла - як правильно, на мою думку.


Відео заміни сопла.  

6 користувачів проголосувало

  1. 1. Зробити відео заміни сопла

    • Так
      6
    • Ні
      0


Рекомендовані повідомлення

Завдяки чому я це пишу:

 

Тепер повертаємося до теми заміни сопла. Далі послідовна інструкція, як це роблю я:

 

  1. Нгріваємо хотенд до температури 240С - 270С
  2. За допомогою "шведського" ключа(або любого інструменту який утримає термоблок) притримуємо термоблок та викручуємо сопло голівкою

 3.thumb.png.fb5812de59f84cced9c88c8b8d2a026e.png

 

3. Збираємо хотенд в зворотній послідовності.

Вкручуємо сопло в термоблок так, щоб воно не доходило до нижньої грані термоблоку на, приблизно, 0,2-0,5мм. Фото збільшене, тому здається, шо сопло не докручене на більшу відстань, та вкручеємо термобар'єр до зупинки.

IMG_20190830_223746.thumb.jpg.cd5a7afa6654fd5a0a22d4443b0a9103.jpg IMG_20190830_210949_1.thumb.jpg.f62ddf25d2c01528e8f3f3b62d3921ec.jpg

4. Нагріваємо зібрану конструкцію хотенду до 260С - 270С. Притримуємо ключем термоблок, та докручуємо сопло до повної зупинки. Може війти, що сопло не буде повністю стикатися з термоблоком - це нормально. Далі на фото, збільшене зображення остаточного затиску сопла в термоблоці

IMG_20190830_212650.thumb.jpg.83acf0f5736d2cb918696f335dba58ce.jpg

Після цього бажано запустити тестовий друк, щоб впевнитись у відсутності підтікання пластику зверху, або знизу термоблоку.

На фото зображено хотенд E3DV6, але за цим принципом збирається любий хотенд.

Якщо у Вас буде бажання побачити весь процес збирання хотенду на відео - зроблю відео після 20-ти дописів користувачів в цю тему з побажанням це побачити. 😁

 

 

 

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я був би вдячний за таке відео. З монтажем допоможу 🙂

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доповню, температура має бути на 10-20 градусів більша за максимально високу температуру друку. 240 це температура для принтерів які друкують PLA для абс бажано нагрівати 250+ градусів

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А я вже так міняю сопла )

Дуже зручно для різних матеріалів. Ну і при необхідності можна за межами принтера покрутити.

Єдине що необхідно після заміни зробити це відкалібрувати ПІД.

Для ПЛА з тефлоновою вставкою. Для АБС суцільний термобар`єр. 

Відносно давно про таке думав. Прикупив роз`єми, змоделював і надрукував кріплення на корпус для одної частини роз`єма, зібрав хотенд. Але чогось чекав. І дочекався коли тефлонова вставка сказала що їй погано.

IMG_20190901_172747774_.jpg

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 хвилини тому, KomAndr сказав:

@TTND а ще треба Offset_Z встановити. 😁 

Ні. В моєму принтері це лишнє. Датчик авторівня і кінцевик по Z це одне й те саме. 

Зроблено на тензодатчику. І на цьому тензодатчику закріплений хотенд.

А от Autobedlevel для різних матеріалів бажано запускати. Як не крути, а температурні розширення різні. І для АБС не вистачає висоти першого слою після ПЛА. Приходиться бебістепом накручувати, якщо провтикав.

 

https://3dtoday.ru/blogs/pororothepinguin/sensor-auto-levelbased-pressure-sensor-for-rostock/ - це надихнуло на експерименти з авторівнем. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 годин тому, TTND сказав:

Датчик авторівня і кінцевик по Z це одне й те саме. 

Зроблено на тензодатчику.

гарне рішення, але ну всі мають такий девайс, тому для більшості треба виставляти offset_Z 🙂

12 годин тому, TTND сказав:

Приходиться бебістепом накручувати, якщо провтикав.

За звичай я орієнтуюсь на максимально тугоплавний пластик, на температурі друку його я і провожу калібровку офсета. А для PLA у профілі змінюю висоту першого слою 🙂

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@KomAndr Мені прийшлось тільки висотою трохи потіснитися для використання цього авторівня. Бо втиснути по ширині, в мій варіант ультимейкера, погано виходить. 

На тему вирівнювання - думка інтересна. Треба попробувати.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 рік потому...
02.09.2019 в 09:23, KomAndr сказал:

гарне рішення, але ну всі мають такий девайс, тому для більшості треба виставляти offset_Z 🙂

За звичай я орієнтуюсь на максимально тугоплавний пластик, на температурі друку його я і провожу калібровку офсета. А для PLA у профілі змінюю висоту першого слою 🙂

 

Андрей, это я у вас видел тему о переделке e3d v6 под pla? Там было что-то о замене термобарьера и тефлоновой трубки. Из ключевых моментов помню что термобарьер надо под 3 мм пластик, а тефлон 4х2... Хотелось бы взглянуть на эту тему ещё раз. А найти ее не могу

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 годину тому, Doc500 сказав:

Андрей, это я у вас видел тему о переделке e3d v6 под pla? Там было что-то о замене термобарьера и тефлоновой трубки. Из ключевых моментов помню что термобарьер надо под 3 мм пластик, а тефлон 4х2... Хотелось бы взглянуть на эту тему ещё раз. А найти ее не могу

Ага. 🙂

https://3dua.info/topic/204-termobarier-z-vikrutasami/ 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...