KomAndr 363 Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Завдяки чому я це пишу: Тепер повертаємося до теми заміни сопла. Далі послідовна інструкція, як це роблю я: Нгріваємо хотенд до температури 240С - 270С За допомогою "шведського" ключа(або любого інструменту який утримає термоблок) притримуємо термоблок та викручуємо сопло голівкою 3. Збираємо хотенд в зворотній послідовності. Вкручуємо сопло в термоблок так, щоб воно не доходило до нижньої грані термоблоку на, приблизно, 0,2-0,5мм. Фото збільшене, тому здається, шо сопло не докручене на більшу відстань, та вкручеємо термобар'єр до зупинки. 4. Нагріваємо зібрану конструкцію хотенду до 260С - 270С. Притримуємо ключем термоблок, та докручуємо сопло до повної зупинки. Може війти, що сопло не буде повністю стикатися з термоблоком - це нормально. Далі на фото, збільшене зображення остаточного затиску сопла в термоблоці Після цього бажано запустити тестовий друк, щоб впевнитись у відсутності підтікання пластику зверху, або знизу термоблоку. На фото зображено хотенд E3DV6, але за цим принципом збирається любий хотенд. Якщо у Вас буде бажання побачити весь процес збирання хотенду на відео - зроблю відео після 20-ти дописів користувачів в цю тему з побажанням це побачити. 😁 3 Quote Link to post Share on other sites
Cynic 123 Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 Я був би вдячний за таке відео. З монтажем допоможу 🙂 Quote Link to post Share on other sites
Deniss 150 Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 Доповню, температура має бути на 10-20 градусів більша за максимально високу температуру друку. 240 це температура для принтерів які друкують PLA для абс бажано нагрівати 250+ градусів 1 Quote Link to post Share on other sites
TTND 43 Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 А я вже так міняю сопла ) Дуже зручно для різних матеріалів. Ну і при необхідності можна за межами принтера покрутити. Єдине що необхідно після заміни зробити це відкалібрувати ПІД. Для ПЛА з тефлоновою вставкою. Для АБС суцільний термобар`єр. Відносно давно про таке думав. Прикупив роз`єми, змоделював і надрукував кріплення на корпус для одної частини роз`єма, зібрав хотенд. Але чогось чекав. І дочекався коли тефлонова вставка сказала що їй погано. 2 Quote Link to post Share on other sites
KomAndr 363 Posted September 1, 2019 Author Share Posted September 1, 2019 @TTND а ще треба Offset_Z встановити. 😁 Quote Link to post Share on other sites
TTND 43 Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 23 хвилини тому, KomAndr сказав: @TTND а ще треба Offset_Z встановити. 😁 Ні. В моєму принтері це лишнє. Датчик авторівня і кінцевик по Z це одне й те саме. Зроблено на тензодатчику. І на цьому тензодатчику закріплений хотенд. А от Autobedlevel для різних матеріалів бажано запускати. Як не крути, а температурні розширення різні. І для АБС не вистачає висоти першого слою після ПЛА. Приходиться бебістепом накручувати, якщо провтикав. https://3dtoday.ru/blogs/pororothepinguin/sensor-auto-levelbased-pressure-sensor-for-rostock/ - це надихнуло на експерименти з авторівнем. 1 Quote Link to post Share on other sites
KomAndr 363 Posted September 2, 2019 Author Share Posted September 2, 2019 12 годин тому, TTND сказав: Датчик авторівня і кінцевик по Z це одне й те саме. Зроблено на тензодатчику. гарне рішення, але ну всі мають такий девайс, тому для більшості треба виставляти offset_Z 🙂 12 годин тому, TTND сказав: Приходиться бебістепом накручувати, якщо провтикав. За звичай я орієнтуюсь на максимально тугоплавний пластик, на температурі друку його я і провожу калібровку офсета. А для PLA у профілі змінюю висоту першого слою 🙂 Quote Link to post Share on other sites
TTND 43 Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 @KomAndr Мені прийшлось тільки висотою трохи потіснитися для використання цього авторівня. Бо втиснути по ширині, в мій варіант ультимейкера, погано виходить. На тему вирівнювання - думка інтересна. Треба попробувати. Quote Link to post Share on other sites
Doc500 14 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 02.09.2019 в 09:23, KomAndr сказал: гарне рішення, але ну всі мають такий девайс, тому для більшості треба виставляти offset_Z 🙂 За звичай я орієнтуюсь на максимально тугоплавний пластик, на температурі друку його я і провожу калібровку офсета. А для PLA у профілі змінюю висоту першого слою 🙂 Андрей, это я у вас видел тему о переделке e3d v6 под pla? Там было что-то о замене термобарьера и тефлоновой трубки. Из ключевых моментов помню что термобарьер надо под 3 мм пластик, а тефлон 4х2... Хотелось бы взглянуть на эту тему ещё раз. А найти ее не могу Quote Link to post Share on other sites
KomAndr 363 Posted August 9, 2021 Author Share Posted August 9, 2021 1 годину тому, Doc500 сказав: Андрей, это я у вас видел тему о переделке e3d v6 под pla? Там было что-то о замене термобарьера и тефлоновой трубки. Из ключевых моментов помню что термобарьер надо под 3 мм пластик, а тефлон 4х2... Хотелось бы взглянуть на эту тему ещё раз. А найти ее не могу Ага. 🙂 https://3dua.info/topic/204-termobarier-z-vikrutasami/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.