Jump to content

Не получается откалибровать стол


Recommended Posts

Добрый день, форумчане.

Принтер уже 2 года, а печатал в совокупности может месяц. А остальное время либо стоит, либо мучаю его. Когда была родная подложка, то калибровался нормально. После замены на стекло начались свистопляски: откалибровать нормально получается только од раз из 100. В остальное время пластик тягатеся налипая на сопло. Или же приходится упирать сопло в стол и при печати пару слоев слушать щелчки экструдера. Печатаю PETG. Когда нормально откалиброван, то стол мазать ничем не недо, липнет хорошо. Пробовал мазать клей-карандашом, но помогает не всегда и то приходится следить за печатью несколько слоев с пинцетом. В чем может быть проблема. 

Спасибо. 

Link to post
Share on other sites

Проблема саме у калібровці столу і першому шарі друку. Основна помилка при калібрування столу - не враховують товщину листа паперу,а у нього товщина 0.1мм При першому шарі в 0.2 і ще висота листочка - от і маєш 0.3,а для першого шару це забагато. 

Треба ці 0.1 внести як оффсет_зет у слайсері, тоді буде реально 0.2 на першому шарі. 

Можна на форумі почитати про оффсет_зет, метода однакова що при ручному налаштуванні, що при калібрування зондом. 

П. С. Швидше відповідають у телеграм каналі. 

Link to post
Share on other sites

Дякую. Але я вносив z-офсет, в обох напрямках.

Link to post
Share on other sites

Як каже Станіславський - не вірю. 😁 

Link to post
Share on other sites

Та я вже все перепробував по декілька разів, але нічого не допомагає🙂. Тому і вирішив написати на форумі. Ще грішу на термобар'єр, бо він з цільного металу, тобто там нема тефлонової трубки. Завтра поставлю другий, може допоможе. 

Link to post
Share on other sites
21 хвилину тому, Gruffi сказав:

Та я вже все перепробував по декілька разів, але нічого не допомагає🙂. Тому і вирішив написати на форумі. Ще грішу на термобар'єр, бо він з цільного металу, тобто там нема тефлонової трубки. Завтра поставлю другий, може допоможе. 

Можна і далі казать про я все роблю правильно і все одно нічого не вийде, а можно сісти і зробити дійсно правильно і насолоджуватись друком!

Термобарьєр тут ні дочого. У тебе пластик не липне, а не не продалюється. ТБ виконує свої обов'язки.

Ще раз.

1. Температура пластика не відповідає потрібній - друк термобашти, з визначенням оптимальної температура(папуг) для друку.

2. ПРАВИЛЬНО відкалібрувати стіл по 4-м точкам за допомогою паперу, попередньо командою м502 скинути ЄЄПРОМ у стокові значення. Добитися рівномірного прижиму по всім 4-м кутам столу (як що нема зонду)

3. Командою М851 внести оффсет_зет -0.1 у ЄЄПРОМ материнки і зберегти показники командою М500

Link to post
Share on other sites

Дякую, спробую. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Добрий день. 

Зробив усе так, як написали, але нічого не змінилося. Температура сопла 230, стіл 100.

Link to post
Share on other sites

Стіл для пет - 80°, скло бажано протерти ацетоном - найкраще прибирає жир. 

По відео погано видно, але пластик не чипляється за скло - або жир, або висота більша за 0.3мм.

Link to post
Share on other sites

Дякую. Стіл протираю спиртом. Спробую знову перекалібрувати стіл, та знижу температуру стіла до 80 градусів. 

Link to post
Share on other sites
1 годину тому, Gruffi сказав:

Стіл протираю спиртом.

Нажаль спирт не видаляє весь жир і бруд. Простий експеримент - протерти руку спиртом і ацетоном. Після ацетону шкіра біліє. що свідчить про відсутність жиру. Змащуєш кремом руки і все стає на місця. 🙂  Я колись скло вимивав фейрі і протирав серветками, так, щоб не торкатися руками, але перейшов на ацетон, згоддом взагалі перейшов на РЕІ покриття і тепер не маю проблем з приліпанням і деламінацією. 🙂 

Link to post
Share on other sites

Чи калібруєте на гарячу? Чи не злітає калібровка після руху до дому? Також є параметри висоти та потоку першого шару у слайсері.

Link to post
Share on other sites
13 хвилин тому, Diynama сказав:

Чи калібруєте на гарячу?

Калібрую виключно на температурі друку сопла і стола! Це не обговорюється і є ГОЛОВНИМ правилом у друку.

Link to post
Share on other sites

знизив температуру столу до 80 градусів, перекалібрував з допомогою бумаги для випечки (що було найтонше). Після цього z-offset всановив - 0.2 (спершу встановив 0.1, але недопомогло). Дякую. 

 

калібрую при робочих температурах (сопло - 230, стіл - 80). Зауваження що до ацетону врахую. Велике спасибі. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...