Jump to content

Модель слишком сильно прилипает ко дну ванны при печати на фотополимернике


Recommended Posts

Доброго времени суток всем) Столкнулся недавно с проблемой сильного прилипания печатаемой модели к пленке ванны фотополимерного принтера. При печати отрывает модель от поддержек. Изначально думал что проблема в поддержках, увеличил их количество практически до предела, помогло но не полностью, по двум углам модель оторвало. Первые несколько печатей делал на оригинальной FEP пленке которую в последствии случайно запорол. В последствии за неимением оригинальной пленки решился на трюк который проворачивал ранее, оригинальную пленку заменил на плёнку от рукава для запекания, ранее такой трюк у меня удавался не чуть не хуже чем с оригинальной пленкой, но с другой смолой. 

Буду очень благодарен если кто может быть поможет советом как избавится от этого, пленку от какого производителя лучше всего брать и в целом как улучшить качество печати.

Link to post
Share on other sites

Привіт. Одразу ряд запитань: який принтер, смола, параметри друку, параметри підтримок і як розміщається модель і що власне за модель? відповідь краще на скріншотах

Link to post
Share on other sites

Модель железнодорожного полувагона, печатал смолой Plexiwire resin basic (серая, синяя). На последнем скриншоте показаны поддержки на первой печати, в последствии я увлеличил их плотность раза в четыре. Плоскую деталь рамы с отверстиями отрывает в любом случчае, мелкие детали пропечатываются хорошо, а вот сам корпус полностью напечатался один раз, но по углам оторвало с поддержек и перекосило стол.

Снимок экрана (102).png

Снимок экрана (104).png

Снимок экрана (105).png

Link to post
Share on other sites

По перше - під час підготовки до друку краще мінімізувати площу кожного шару
Плоску деталь дна краще друкувати на боку перпендикулярно столу або під кутом 45*
Вагон то взагалі окрема катастрофа - мало того, що всією площиною на підтримках так потім ще і як присоска працює
Треба або робити дренажні отвори, щоб під час відриву шарів де вже ідуть стінки не утворювалася присоска між плівкою та моделлю або також друкувати під кутом (але також з дренажними отворами). Думаю останнє буде найбільш оптимальне
Поверни його вздовж довгого борту градусів на 15-20 до столу і вздовж нижньої грані, яка починає друкуватися першою, розстав підтримки із приблизно однаковим інтервалом. 
На скріні погано видно параметри підтримок та інші налаштування. І в чому потім нарізаєш, також покажи налаштування часу, швидкості та висоти

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Добрый вечер) Вот сегодня напечатал модель, уже хоть что то толковое получилось. Однако есть ряд вопросов по некоторым моментам. Появились непонятные дыры разных размеров в бортах, в некоторых местах поддержки не справились, а в некоторых поддержки срослись в один монолитный элемент который намертво был скреплён со всей моделью, так произошло на центральной части днища вагона, и сбоку на раме. 

 

P.S. Чуть позже выложу скрины с настройками поддержек и слайсера.

IMG_20220513_205331.jpg

IMG_20220513_205246.jpg

IMG_20220513_205238.jpg

IMG_20220513_205230.jpg

IMG_20220513_205210.jpg

IMG_20220513_205201.jpg

IMG_20220513_202216.jpg

IMG_20220513_202222.jpg

IMG_20220513_202116.jpg

IMG_20220513_202132.jpg

IMG_20220513_202058.jpg

IMG_20220513_202107.jpg

IMG_20220513_202003.jpg

Link to post
Share on other sites

Я думаю то прорвало стінки через те що немає отворів. Вже писав про них. Вагон як присоска працює
Додай отвори десь 2-3 мм діаметром через дно вагона вздовж нижньої грані (та, що перша починає друкуватися)
Тоді вагон перестане бути як присоска, а отвори потім можна замазати смолою або взагалі зберігати той шматочок, що вирізається і використовувати його як пробку
Плюс не варто довіряти автоматичній розстановці підтримок, або якщо їх все-таки використовуєш то постав відсоток заповнення десь 40 і потім вручну додавай там де треба і прибирай зайве, але тут треба ще "відчувати" чи зможе твій принтер надрукувати таке нависання чи все-таки там треба підтримка
Також рекомендую зменшити товщину рафта під підтримками, бо туди йде гора матеріалу а він там такий не треба, бо просто в сміття половину викинеш
Для такої маленької моделі я думаю запросто можна взяти підтримки Light, бо Середні то мені здається дуже жирно
Якщо є в Телеграмі - напиши в загальному чаті або знайди мене https://t.me/vladk1da, там якість скрінів трохи краща
Сам на початку воював із принтером, а потім якось в один момент зловив волну

Снимок1.JPG

Снимок2.JPG

Edited by vladk1da
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...