Jump to content

jakorek

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Personal Information

  • Имя
    Юрій
  • Возраст
    35
  • Город
    Kosiv
  • Принтер
    anycubic i3 mega S, Photon, Photon S, Mono, Phrozen XL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Cynic 3 дні в кімнаті друкував, головні болі замучили, запах не є сильний, але він впливає так само як відкрита бутилочка ДХМ,якого теж не чути) Виглядає супер, ви значить профі!!! Я деталь 15см на 15см щоб надрукувати, принтер накривав паперовим ящиком і ковдрою)))
  2. Поділіться секретом як друкувати АБС біля вікна у вікритому принтері, щоб не відривало від стола і усадки не було. В мене тільки друк виходить АБС якшо зверху роблю закриту камеру без коливань температури!
  3. АБС хіба в гаражі друкувати, в приміщенні з ним важко. Легені можна виплюнути. Треба бокс для підігріву і водночас якусь витяжку придумати
  4. @Hjvfy "мінімальне переміщення при ретракті" у вас 10мм, в мене 1.5мм було, поміняв, спробую. Але можливо це й найкраще рішення - просто переробити боуден на дірект! Якого виробника петг у вас?
  5. @KomAndr ну петГ один з найкращих якщо порівнювати між ПЛА і АБС, універсальний так сказати, можливо фірма виробник має значення, або дійсно вкорочувати боуден. Хотілося б все ж таки навчитися ним працювати.
  6. @KomAndr дякую за пораду обведені вами зразки якраз і мають величину ретракта 9-11 мм при швид кості 25-35мм.с, тому і виникло питання чи це нормально такі великі ретракти. А швидкість холостого 160мм/с. це зразок максимально, що зміг досягти при ретрак 10мм/с і швидкості 35мм/с без комбінга і тільки 30% охолодження
  7. @Maks Так петГ фірми Plexiware новий запакований у вакуум був, відкрив буквально 3-4 дні, вологість в приміщенні приблизно 40%, хіба він так швидко вологне? Чи після заводської упаковки теж сушити потрібно? @Hjvfy Боуден 44см., пробував різні параметри серед яких і 6/25 теж. Фірма пластику дає для нього параметри від 235 до 255"с, я спробував і при 230 і при 240 результат одинаковий. Я розумію, що ідеального рецепту немає, просто намагаюсь зрозуміти поведінку пластику і принцип настроювання.
  8. Дякую за відповідь @Hjvfy тобто 10мм це нормально? Чому питаю, бо при 12мм вже є пропуски шарів. І ще цікаво як пропорційно залежить відстань від швидкості втягування? У мене при 25мм/с. гірша якість чим при 35мм/с! А при 40мм/с не тільки нитки, а ще й соплі появляються
  9. Привіт всім. Підкажіть хтось такий параметр як ретракт (швидкість і довжина) для боуден екструдера для друку ПетГ? замучився тестувати, але все таки мінімальні соплі при значенні 10мм! і швидкості 35мм/с. Наскільки це впливає на міцність та чи ці параметри мають збільшуватися/зменшуватися пропорційно?
×
×
  • Create New...