Jump to content

vladk1da

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

vladk1da last won the day on August 16

vladk1da had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

Personal Information

  • Имя
    Владислав
  • Возраст
    28
  • Город
    Полтава
  • Принтер
    Flyingbear Ghost 4, Anycubic Photon Mono X
  • Telegram

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Маю Ведмедя 4 версії Купив його в свій час бо треба був принтер і захотілося його швидко і конкретно. Від дригостолу відвернуло те, що Алекс Гайвер розказав "високі моделі буде розгойдувати і буде погана якість друку і т.п." тільки зараз зрозумів що то була лажа і нічого там АЖ ОТАК не розгойдує. Дригостіл легше перевести на рельси, які набагато точніші за вали. Бо навіть погана китайська рельса краща за хороший китайський вал (а саме такі деталі ми і купуємо, бо фінанси не багатьом дозволяють купувати оригінальний ХІВІН). Дригостоли легше переводяться на Дірект-екструдер і при цьому зона др
  2. Я думаю то прорвало стінки через те що немає отворів. Вже писав про них. Вагон як присоска працює Додай отвори десь 2-3 мм діаметром через дно вагона вздовж нижньої грані (та, що перша починає друкуватися) Тоді вагон перестане бути як присоска, а отвори потім можна замазати смолою або взагалі зберігати той шматочок, що вирізається і використовувати його як пробку Плюс не варто довіряти автоматичній розстановці підтримок, або якщо їх все-таки використовуєш то постав відсоток заповнення десь 40 і потім вручну додавай там де треба і прибирай зайве, але тут треба ще "відчувати" чи зможе твій
  3. По перше - під час підготовки до друку краще мінімізувати площу кожного шару Плоску деталь дна краще друкувати на боку перпендикулярно столу або під кутом 45* Вагон то взагалі окрема катастрофа - мало того, що всією площиною на підтримках так потім ще і як присоска працює Треба або робити дренажні отвори, щоб під час відриву шарів де вже ідуть стінки не утворювалася присоска між плівкою та моделлю або також друкувати під кутом (але також з дренажними отворами). Думаю останнє буде найбільш оптимальне Поверни його вздовж довгого борту градусів на 15-20 до столу і вздовж нижньої грані, як
  4. Привіт. Одразу ряд запитань: який принтер, смола, параметри друку, параметри підтримок і як розміщається модель і що власне за модель? відповідь краще на скріншотах
  5. Вирішив і я спробувати підключити термопару на свого монстра. Принтер FlyingBear Ghost 4. Материнка MKS Gen L v.1.0. На момент написаня статті підключав поки в тестовому режимі, але принтер реагував на зміну температури і від нагріву пальцями і від сірника, причому досить різко перейшов в аварію, бо показало перегрів (що логічно). Я не програміст і в налаштуванні конфігурації шарю зовсім трохи, тому підключити вдалося "методом тика" і за підтримки чату. Саму термопару підключаємо до АЦП-модуля не плутаючи полярність. Синій - мінус, червоний - плюс. Далі є 5 контактів. GND, VCC відповідно в
×
×
  • Create New...